Suwaczek

Twój Strażnik wagi

sobota, 25 maja 2013

Czwarta już nominacja do Liebster Bloga!


To już moja czwarta nominacja! Tego się po prostu nie spodziewałam, dziękuje :)

Nominowała mnie lullaby z lullabyrun.blogspot.com


"Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania:
1. Główna cecha mojego charakteru?
Upór
2. Cechy, które cenię u przyjaciół?
Wierność i Lojalność
3.Moja główna wada?
Łatwo się złoszczę i jestem zbyt szczera
4. Moje ulubione zajęcie?
Czytanie i ostatnio bieganie
5. Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk?
Chrabąszcze, Karaluchy i pochodne. Dodatkowo duże wysokości
6. Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem?
Strata najbliższych dla mnie osób.
7. Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie była tym, kim jestem?
Naprawdę zastanawiam się nad tym pytaniem i powoli stwierdzam, że jest mi dobrze ze sobą. Jedyne co mi się marzy to przez jakiś czas popracować w małej kawiarni, ale raczej w celu przekonania się jak to jest.
8. Ulubieni bohaterowie literaccy?
Przekorni, waleczni. Bardziej identyfikuję się z kobietami... Przykłady? Rapdosia z Rapsodii Elizabeth Haydon, Jane Bennet z Dumy i Uprzedzenia, Viola z Wieczoru Trzech Króli
9. Dar natury, który chciałabym posiadać?
Wzbudzać sympatie i zaufanie wszystkich zwierząt, bo je kocham!
10. Błędy, które najłatwiej wybaczam?
Wynikające z roztrzepania lub pośpiechu. Ogólnie łatwo wybaczam, szkoda czasu na kłótnie!
11. Jak chciałabym umrzeć?
Na starość we śnie...

Z lenistwa, ale też, żeby nie powtarzać nominacji odpuszczę sobie dalszą część. Jeśli ktoś poczuje się poszkodowany, proszę dać znać w komentarzach ;).

2 komentarze:

  1. Zaskoczyłaś mnie swoją odpowiedzią na 7. pytanie. często chcielibyśmy być kimś innym, żyć inaczej ale widzę, że są jeszcze osoby, które dobrze się ze sobą czują. można pozazdrościć takiej postawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zaskoczyłam, ale na prawdę jak tak myślę, to w sumie jestem zadowolona. Wiadomo, człowiek z natury ciekaw spróbowałby się w innych rzeczach, ale raczej z ciekawości i może udowodnienia czegoś samemu sobie. Tak jak z moim początkiem biegania :D

      Usuń