Suwaczek

Twój Strażnik wagi

piątek, 24 maja 2013

Kolejna nominacja Liebster Bloga!

To już moja trzecia nominacja. Bardzo dziękuję.

Nominowała mnie Agnieszka z zdrowiezwyboru.blogspot.com .


"Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania:

1. Ulubiona pora dnia ?
Wieczór
2. Bieganie czy rolki ?
Bieganie
3. Ulubiony kolor ?
niebieski
4. Lubisz pływać ?
Lubię pluskać się w wodzie, ale nie nazwałabym tego pływaniem ;)
5. Ulubiona pora roku ?
Wiosna
6. Jakie jest Twoje marzenie lub cel ?
Schudnąć, by lepiej czuć się w swoim ciele
7. Jesteś szczęśliwy ?
Tak, bardzo :)
8. Co Cię najbardziej motywuje ?
Gdy ktoś mi mówi, że nie dam rady (na przekór wszystkim!)
9. Macie zwierzątko ? Jakie ?
Psa Yorka Mutanta. Wabi się Kubuś.
10. Jaką muzykę lubisz najbardziej ?
Każdą która jest melodyjna. Nie mam ulubionego gatunku.
11. Lubisz czytać ?
Uwielbiam. Czytam kiedy mogę.


Wymyśliłam pytania i nominowałam osoby wcześniej. Więc już daruje wszystkim.

1 komentarz:

  1. gratuluje:) nawet lubie na blogach czytac te odpowiedzi duzo z nich mozna dowiedziec sie o autorce bloga:)

    OdpowiedzUsuń