Suwaczek

Twój Strażnik wagi

czwartek, 13 czerwca 2013

Dzień 37 - Małe - duże zakupy

Chciałam ogłasić, że żyje po wczorajszym! Chociaż zakwasy mocno mi doskwierają. Dziś po pracy miałam dużo do zrobienia. Po pierwsze kończy mi się moja ukochana odżywka do włosów: TIGI Bed Head Urban Antidotes: Recovery, kupiłam butle 750 ml w TKMAX-sie (ok. 60 zł) i starczyła mi mniej więcej na pół roku stosowania. Niestety z tym sklepem jest tak, że co rzucą to jest. Mojej nie było, więc skusiłam się na: TIGI Rockaholic Livin The Dream odżywka rewitalizująca. Również w dużej butli. Kosmetyki do włosów tej firmy dobrze działają na moje włosy i mają obłędne wręcz zapachy (każda odżywka inny!). Moja siostra również używa Bad Head dla włosów kręconych. A jakich wy używacie odżywek do włosów?
Ponadto kończą mi się płatki owsiane. Postanowiłam na spróbowanie, kupić Ekologiczne. Przy okazji wpadły mi w oko płatki Quinoa. Co prawda, były droższe, ale wiele o nich czytałam i postanowiłam, że paczuszkę na spróbowanie kupić mogę. Na półce było sporo innych płatków, może wy wiecie, czy któreś są jeszcze godne polecenia?
Ponadto wczoraj odebrałam moją paletkę cieni Sleek i- Divine. W gratisie dostałam próbkę kremu z czego się ciesze, bo ładnie pachnie, a ja lubię takie rzeczy. Dziś malowałam się nimi pierwszy raz, ale napisze wam więcej, jak troszkę się nimi pobawię ;).


Dietowo jestem dziś z siebie zadowolona, po 19 udało mi się zrobić krótki bieg. Po szarżowałam trochę, ale bawiłam się przy tym świetnie i rozruszałam zakwasy ;). Jutro już pobiegam na całego.

Jadłospis na dziś:
Śniadanie (5:30):
2 łyżki płatków owsianych 73 kcal
łyżka kaszy manny 42 kcal
szklanka mleka mleka 108 kcal
banan 114 kcal
łyżka płatków migdałowych 58 kcal
łyżeczka słonecznika 28 kcal

II Śniadanie (9:30)
serek homo 195 kcal
kawa 31 kcal

Lunch (12:55)
pomidor 26 kcal
3 ogórki małosolne 18 kcal
jajko 78 kcal
kalarepa 48 kcal
ciabatta 205 kcal

Obiad (16:30)
jogobella 165 kcal

Kolacja (20:30):
Vegeburger z cieciorki w grahamce ok. 500 kcal

W sumie: 1689 kcal

Trening na dziś:
Przebiegłam 2,69 km i spaliłam 304 kcal.

Motywacja na dziś:
Źródło: klik!
June photo a day: (nieco opóźnione)


Mój piesek nie lubi suszarki. Tu leży na szafce ;).

27 komentarzy:

  1. Cienie mają cudowne kolory, dobry wybór. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. co do odżywek do włosów, ja bardzo lubię te z Isany (można je kupić w Rossmannie) i z Garniera z Avocado : )

    PS. Zazdroszczę palety cieni! :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Chciałam Cię poinformować, że na moim blogu aktualnie odbywa się rozdanie. Do wygrania są bony i okulary od Firmoo. Zapraszam do udziału! (przepraszam za spam)

    http://blog-avalon.blogspot.com/2013/06/giveaway.html


    chudego ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka Pieniawa ma troszke inny smak od Nałęczowianki, ponieważ zawiera znacznie wiecej minerałów. O dziwo nigdy nie smakowały mi wody mineralne, zawsze wybierałam źródlane, a ta jako jedyna przypadła mi do gustu ;)
    Ja mam zawsze w domu płatki owsiane INSTANT z firmy Kupiec. Wiem, że instant mają wiekszy indeks glikemiczny, ale szybko pęcznieją ;D
    Wiadomo, czemu twój piesio nie lubi suszarki- ona wysusza kłaki ;D
    moj pies szybko schnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie i niestety weterynarz zalecał suszenie :).

      Usuń
  5. O paletce napisz koniecznie! Sama zastanawiam się nad zakupem Oh so special, mam już Au naturel i spisuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja posiadam Oh so special od paru miesięcy i jestem bardzo zadowolona ; ) Cienie na bazie ładnie się utrzymują i mają ładne kolory, można dużo różnych kombinacji stworzyć ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajaj zazdroszczę Ci tej pateki! Jestem cienioholoczkom, uwielbiam kolorowe cienie, mam ich mnustwo, choć większości nigdy nie używam;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie najlepsze, psiak uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam paletkę sleeka i przyznam szczerze, że myślałam, że masz tą samą (ja mam 'oh so special'). jest naprawdę genialna :) a gdzie zamawiałaś ?

    co do brzucha- dwa dni biorę te tabletki i jest o niebo lepiej, jeszcze pobolewa, ale ogólnie nie przeszkadza. dzisiaj robię dzień relaksu- zakupy, winko i te sprawy :) może jak się odstresuję to pójdzie mi lepiej ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. dawaj troszkę większe te zdjęcia :) ogółe to fajnie tutaj masz ;)

    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, duże zakupy.
    Fajne tło.
    Życzę weny :3. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. hej hej cudowny blog wstawiasz świetne posty zapraszam do siebie może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. tej paletki Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do płatków to moja ulubiona firma :D Droooga,ale się opłaca !

    OdpowiedzUsuń
  15. mam tą samą paletkę Sleek i jest cudowna! dość często jej używam, teraz poluję na następną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te płatki owsiane są pyszne- będziesz zadowolona!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta paletka cieni, idealne odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodki psiak :D

    OdpowiedzUsuń