Suwaczek

Twój Strażnik wagi

niedziela, 19 maja 2013

Podsumowanie 2 tygodnia odchudzania

Weekend minął mi zatrważająco szybko. Szczególnie, że dziś był to cały dzień w szkole z wizją kolokwium po godz. 17. Pisałam go 2,5 h i wymęczył mnie strasznie :(. Na szczęście co złe to już za mną. Chciałam zrobić małe podsumowanie mojej diety,treningów i osiągnięć.

W zeszłym tygodniu planowałam, że pobiegnę 3 km. Dodatkowo chciałam, aby mój bieg trwał więcej niż 30 minut. No i udało się, a nawet ku mojemu zaskoczeniu udało mi się przebiec 4 km! Jestem taka dumna z siebie! Poniżej diagram dystansu i czasu trwania biegów.


Z dietą mam jeszcze problemy i jest to wyzwanie na dzisiejszy tydzień. Jem za mało warzyw, w związku z czym ogłaszam nadchodzący tydzień warzywnym i będę się starała zjeść warzywo co najmniej w 4 posiłkach. Trzymajcie kciuki! Dodatkowo bardzo chcę wesprzeć akcję PieguskaChocoMonster w związku z czym przez tydzień nie jem żadnych słodyczy.


Podsumowując, założenia na przyszły tydzień:
* Utrzymywać czas biegu powyżej 30 minut
* Spróbować przebiec 5 km
* Jeść 4 razy dziennie warzywa
* Nie jeść słodyczy
* Uśmiechać się, aż mięśnie wokół ust zabolą!

We wtorek ważenie, zobaczymy co nawyrabiałam przez cały tydzień .

18 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje wykresy :) Jak na mój gust to z dietą się dobrze trzymasz ani razu 2000 kcal nie przekroczyłaś.
    Od jutra do końca tygodnia tydzień bez słodyczy :)
    Codziennie informuj mnie jak poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne plany na tydzień! A bieganie daje mnóstwo przyjemności, prawda? :)) Mam nadzieję, że kolokwium dobrze poszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli bieganie sprawia mi przyjemność, na początku było bardzo ciężko :). Kolokwium poszło zaskakująco dobrze, jednej rzeczy nie wiedziałam.

      Usuń
  3. gratuluje wytrwalosci :) i osiagniec w bieganiu bedzie coraz lepiej ale Ci zazdroszcze obecnie nie moge biegac bo pogryzl mnie pies :/

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się ostatnie założenie na przyszły tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie mogę zmobilizować do biegania. :/ Fajne wyzwanie ze słodyczami, ja już ich w sumie nie jem 2,5 miesiąca więc nie dołączę się, ale trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam mocno kciuki żeby udało Ci się zrealizować postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ładnie z tym bieganiem:) Życzę kolejnych sukcesów, także w diecie i dużo wytrwałości:) Nominowałam Cię do Liebster Bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super postatnowienia! :) ja Tobie też życzę powodzenia :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. pokochasz biegnie, niedługo zobaczysz jak kolejne kilometry będą ci mijać:) 3mam kciuki za ciebie i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli zaczynam lubić. Ja mam strasznie słomiany zapał, a jednak lubię wyjść pobiegać :).

      Usuń
  10. Szparagi robię na grillu. Potem posypuję przyprawami. Ostatnio zrobiłam sos z jogurtu i chrzanu. Dziwne połączenie,ale mi smakowałko.
    Jedz warzywa bo to samo zdrowie i smakołyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z grilla nie jadłam, spróbuję!

      Usuń
  11. gratuluję wyników biegowych :) fajnie że do nas dołączasz !

    OdpowiedzUsuń
  12. nominowałam Cię do Liebster bloga u mnie :)

    theway-tohappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. To już druga! Martwię się tylko kogo ja nominuję :)

      Usuń