Suwaczek

Twój Strażnik wagi

sobota, 1 czerwca 2013

Dzień 25 - Nadszedł czas na odpoczynek...

Mam strasznego lenia, jeśli chodzi o naukę. Zupełnie nic mi się nie chce! Zawsze najgorsza jest sesja w czerwcu. Masz już wrażenie, że są wakacje, a tu BANG! EGZAMINY! Niby wiesz, że powinieneś siedzieć w domu i zakuwać, ale tam na zewnątrz czeka na ciebie piękna pogoda, znajomi, przyjaciele, grille, koncerty... Jak tu się skupić na nauce?

Dziś wstałam wcześniej, żeby pobiegać. Jednak chyba jeszcze nie wydobrzałam po intensywnym czwartku, bo strasznie ciężko mi szło i skończyłam po ok. 3,7 km. Chyba zapomniałam, że człowiek to nie maszyna. W związku z czym dziś i jutro stawiam na odpoczynek. Tym bardziej, że jutro kolejny dzień w szkole. Może szybko zleci? Oby! A jak wam mija weekend?

Jadłospis na dziś:

Przed biegiem (5:50):
pół banana 57 kcal

Śniadanie (7:30):
kasza manna z malinami 169 kcal
kromka razowego z żurawiną 75 kcal
pół banana 57 kcal

II Śniadanie (12:00):
Activia naturalna 121 kcal
2 morelki 42 kcal
mała kawa 19 kcal

Obiad (14:30):
ziemniaki 130 kcal
2 jajka sadzone 254 kcal
kalafior 44 kcal
kawa z mlekiem 29 kcal

Kolacja(19:00)
2 kromki chleba razowego 150 kcal
kromka chleba pszennego 70 kcal
łyżka sałatki z tuńczyka 50 kcal
50 g sera półtłustego 67 kcal
dżem wiśniowy 33 kcal

W sumie: 1367 kcal

Trening na dziś:
Przebiegłam 3,73 km. Spaliłam: 403 kcal.

Motywacja na dziś:
Źródło: klik!

Znalezione na blogu Verde Lemon co powiecie na taki ciekawy czerwiec?

1. B is for... Buziak ;)
z dedykacją dla Mimiego ;)


19 komentarzy:

  1. łączę się z Tobą w uczelnianym bólu - szlag mnie trafia bo cały dzień spędziłam przed komputerem...
    najgorszy trening to taki, który się nie odbył więc nie masz sobie nic do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie pyszne menu dzisiaj miałaś :) I masz rację, że człowiek to nie maszyna, dokładnie o tym samym napisałam przed chwilą u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W SUMIE TO NIC NIE ROBIĘ Z TYMI WŁOSKAMI ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie co prawda sesji jeszcze nie ma ale pogoda jest brzydka i bym mogła się uczyc ale mi się nie chce totalnie ;d

    dużo kalorii spaliłas w biegu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, że Alevo mocno się promuje, reklama z Anią Guzik, a teraz zmasowany atak na blogosfere... - co miałaś na myśli pisząc o zmasowanym ataku na blogosferę ?

    OdpowiedzUsuń
  6. doskonale Cię rozumiem, bo ja ciągle się mobilizuje i na tej mobilizacji mi dzien mija;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz o pięknej pogodzie, a u mnie ciągle pada i pada, aż mnie ta pogoda do nauki motywuje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję ci za podesłanie tych linków :) już sobie poczytałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłospis bardzo fajny :)

    Buziak słodki.

    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. odpoczynek to podstawa:) trudno to zrozumieć, bo wydaje nam sie,że nasz organizm może więcej i więcej, ale po takim dniu bez sportu, dopiero można przekonać się jak istotne jest takie odpoczywanie i regeneracje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak dobrze Cię rozumiem.. pogoda robi się coraz piękniejsza, a tu coraz więcej czasu trzeba poświęcać na siedzenie w książkach.. :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki, może powinnaś zacząć używać jakiś odżywek czy coś ? Polecam jedwab z firmy biosilk i maski z waxa :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo zadowolona z tego że powstała dyskusja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ; ) Blog ładny ; )
    Obserwuję i zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ ; *
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ostatnio mniej, bo sesja. Chociaż w porównaniu do niektórych za mało!

      Usuń
  16. bardzo mnie to cieszy ! :) :*****

    OdpowiedzUsuń